Oneskorenie letu

Oneskorenie letu

Oneskorenie letu na letisku Bratislava

Ak cestujúci prídu na letisko a zistia na informačných paneloch, že sa ich let zdržiava, musia sa prihlásiť na registračnom pulte. Ak zamestnanec pri registrácii oznámi cestujúcemu, že existuje nový plánovaný čas odletu, môže cestujúci opustiť letisko na zodpovedajúce množstvo času a vrátiť sa včas, aby prešiel všetkými potrebnými formalitami vrátane zabezpečenia a pasovej kontroly. Ak v čase registrácie ešte nie je jasné, na ako dlho sa bude let zdržiavať, cestujúcim odporučí zostať v blízkosti letiska, aby si nenechali ujsť svoj let. 

728*90

Ak už cestujúci prešli pasovou kontrolou a sú preto v špeciálnej bezpečnostnej zóne, môžu túto zónu opustiť len v prípade:
— Odlet sa zdrží o viac ako štyri hodiny (podľa schengenského kódexu).
Okrem toho, ak:
— cestujúci sa rozhodnú, že on alebo ona nebude letieť;
— cestujúci bol vylúčený z letu;
— let bol zrušený.

V prípade meškania letu je letecký dopravca povinný poskytnúť cestujúcim náhradu škody v súlade s európskymi právnymi predpismi. Vo väčšine prípadov sa poskytujú vo forme bezplatného občerstvenia alebo ubytovania, ak je to potrebné, a zabezpečenia e-mailovej a telefonickej komunikácie. V tomto prípade je obsluha, ktorá môže, ale nemusí byť spoločnosťou letiska, len dodávateľom zodpovedajúcej formy kompenzácie (ako sú potravinové balíky, poukážky atď.)

Svoje poukážky môžete použiť v prípade meškania letov v týchto prevádzkach letiska Bratislava:
restaurant EAT & FLY;
stánky MEDIAPRESS;
COFFEESHOP COMPANY;
DELIA market.

 

Komentár